خانه / دسته‌بندی نشده / مؤسسات لغو شده

مؤسسات لغو شده

طی رایزنی‌های صورت گرفته از ابتدای سال ۱۳۹۷، مراکز و مؤسسات تخصصی فقهی، خواستار برگزاری طرح ملی مشق اجتهاد برای دانش‌پژوهان خود بودند. لکن برخی از این مؤسسات به دلایل مختلف، از تعهد خود دست کشیده و برگزاری دوره را لغو نمودند.

ازجمله مؤسساتی که امضای تفاهم‌نامه با آن به سرانجام رسید ولی درنهایت، برگزاری دوره در آن لغو گردید، مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم بود.

همچنین با مراکز فقهی دیگری ازجمله مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم رایزنی‌های فراوانی برای برگزاری دوره مشق اجتهاد صورت گرفت؛ لکن درنهایت به دلیل تداخل دوره با سایر دروس این مؤسسه، این دوره نیز لغو گردید.

 همچنین طی مراودات فراوان صورت گرفته میان مسئولین طرح مشق اجتهاد با مرکز عامل طرح مشق اجتهاد، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)، مقرر گردید اولین دوره مشق اجتهاد در خود این مؤسسه برگزار گردد ولی به دلیل تقارن طرح با تابستان این دوره لغو گردید. همچنین بعد از شروع سال تحصیلی با هماهنگی‌های نهایی صورت گرفته، مقرر شد یکی از آخرین دوره‌های مشق اجتهاد با حضور دانش‌پژوهان این مؤسسه برگزار شود، ولی به دلیل استقبال کم دانش‌پژوهان این مؤسسه، این بار نیز برگزاری مشق اجتهاد در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) لغو گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Google Analytics Alternative