خانه / اخبار / دیدار مدیر طرح ملی مشق اجتهاد با مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان

دیدار مدیر طرح ملی مشق اجتهاد با مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان

مدیر طرح ملی مشق اجتهاد، حجت الاسلام دُرّی در ادامه دیدارهای خود با سایر مسئولین و مدیران مراکز فقهی، با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان با حجت الاسلام نورمفیدی دیدار کرد.

در این دیدار که در روز سه شنبه ۲۲ مردادماه ۹۸ برگزار گردید، دو طرف بر ضرورت پژوهش در حوزه علمیه و آموزش آن برای دانش پژوهان تاکید کردند.

حجت الاسلام دُرّی ضمن توضیح کامل طرح ملی مشق اجتهاد، فراگیری پژوهش توسط سایر طلاب سطح کشور را یادآور شده و از خصوصیات و امتیازات این طرح نسبت به سایر طرح ها در زمینه آموزش پژوهش گفت. وی با بیان استراتژی های مخصوص این طرح، عوامل موفقیت این طرح را در سال اول خود برشمرده و فراگیری این طرح ملی را در سایر نقاط مستعد فقهی کشور ضروری دانست.

حجت الاسلام سید مجتبی نورمفیدی، ریاست هیئت امنای مدارس علمیه امام خمینی (ره) گرگان و مؤسسه دارالمعرفه قم نیز با ابراز خرسندی از برگزاری چنین طرحی، موافقت خود را با برگزاری دو دوره مشق اجتهاد برای دانش پژوهان گرگان و قم اعلام کرد.

در انتهای این دیدار، مدیر طرح مشق اجتهاد از سایر مراکز فرهنگی و حوزوی تحت امر حجت الاسلام نورمفیدی در گرگان بازدید کرده و با امکانات آموزشی و پژوهشی این استان بیش از پیش آشنا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Google Analytics Alternative