خانه / اخبار / دیدار مدیر طرح ملی مشق اجتهاد با مسئولین مدارس علمیه اراک

دیدار مدیر طرح ملی مشق اجتهاد با مسئولین مدارس علمیه اراک

مدیر طرح ملی مشق اجتهاد، حجت الاسلام دُرّی در ادامه دیدارهای خود با مسئولین سایر مدارس علمیه سطح کشور، با برخی از مدیران مدارس علمیه اراک دیدار کرد. وی در این دیدارها از ضرورت فراگیری پژوهش و خصوصیات طرحی جامع و مثمر ثمر در اینباره گفت.

مدیر مشق اجتهاد، روز شنبه ۱۲ مردادماه ۹۸، در دیدارهایی جداگانه با حجت الاسلام میرمهدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک و حجج اسلام قاضی زاده مدیر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)- شعبه اراک و مسئولین مدرسه علمیه حاج محمدابراهیم خوانساری اراک، به معرفی کامل طرح ملی مشق اجتهاد پرداخت.

مسئولین مدارس علمیه اراک نیز با ابراز تمایل از برگزاری اینچنین طرحی در مدارس خود، موافقت خود را با این طرح ابراز داشتند.

در انتهای این جلسات، مقرر گردید یک دوره از چهار دوره عمومی سال دوم طرح ملی مشق اجتهاد در شهر اراک و با حضور دانش پژوهان مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)- شعبه اراک و مدرسه علمیه حاج محمد ابراهیم خوانساری این شهر برگزار گردد.

گفتنی است مؤسس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، مرجع تقلید فقید شیعیان آیت الله العظمی فاضل لنکرانی بوده و هم اکنون تخت اشراف فرزند ایشان، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، دارای مراکز پرکار و مطرح متعددی در شهرهای مختلف از جمله قم، مشهد، اراک و… است. استاد محمدجواد فاضل لنکرانی از جمله اساتید مشق اجتهاد نیز به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Google Analytics Alternative